sâmbătă, 18 decembrie 2010

Stafeta prietenie


Am preluat stafeta prieteniei de la Pansy, supa cum spune si ea " ne ajuta sa ne cunoastem mai bine.Asa ca an sa raspund si am s-o dau mai departe."
1. Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare, ce raspundeati ?
- profesoare, medic( nu am devenit nici una nici alta....cand am crescut mare am devenit mai sensibila la tot ceea ce e legat de medicina,,,,ace...alea alea...profesoara, am avut o tentativa, am dat la facultatea de limba si lit. romana dam in 3 zile am renuntat la ea, sa ivit alta oportunitate,sa invat  in afara tarii...:)
2. Care erau desenele animate preferate ?
nu zaet pogodi!!!( sunt desene animate rusesti:)
3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce?
Cu trecerea timpului au devenit din ce in ce mai speciale...vedem si pe mai tarziu cand o sa imbatranesc:))
4. Ce jocuri preferate aveati ?
V-ati ascunselea
5. Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit ?
S-a am un job :(
6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?

Nu sunt pasionata de sport...mi-a placut asa un pic baschetul,,, imi place sa citesc 
7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat.




Ricky Martin
, grup mizical...hm....nu mai stiu
Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae.
Nu am cerut nimic nici unui Mos insa toate cadourile primite au fost speciale.


Stafeta merge la:
gabriela
Isabela Cuisine
dulcesarat
FELIS ' blog
Laura's blog
Bucataresele Vesele
Retete usoare & retete ilustrate
Lissa`s Cakes
COOKING WITH ANISHOARA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog