marți, 19 februarie 2013

vot pentru reteta anului bucataras.ro

Cu toate ca de fiecare an spun ca nu mai mai particip la concursuri bazate pe vot nu ma lasa inima de fiecare data:)))... asa ca si anul acesta m-am inscris la  concursul organizat de bucataras.ro la sectiunea fel principal...stiu ca votarea retetelor a inceput de pe 18.02 si se incheie pe 24.02, eu am fost un pic racita si nu am stat pe net sa va anunt, asa ca daca va place reteta mea "friptura de porc" si vreti sa o sustineti o puteti vota aici http://www.bucataras.ro/concurs/fel-principal-3/?bid=BP00335#BP00335  
 Se voteaza zilnic timp de o saptamana. Sper sa ma sustineti.Va multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog