luni, 9 martie 2015

Blat de tort simplu

Cu toate ca am zis ca e un blat banal pe care toata lume stie sa il faca, am decis pana la urma sa postez reteta  cea mai simpla si des folosita de mine pentru un blat de 22 cm diametru am folosit:
-6 oua
-6 linguri zahar
-6 linguri faina
-jumate de lingurita de praf de copt
-1 plic zahar vanilat

Ouale trebuie sa fie la temperatura camerei. Se separa galbusnusuril de albus dupa care se mixeaza albusurile pana obtinem o spuma consistenta aici multa lume mixeaza galbenusurile cu zahar insa eu prefer sa bat albusurile cu zahar,  si zaharul vanilat, cate o lingura pana ce incorporez toata cantitatea si apoi sa adaug cate un galbenus si se mixez bine. Daca varinata mea e gresita sa ma corectati insa mie imi iese blatul asa:) iar la final adaug zi faina amestecata cu praful de copt cate o lingura pana ce o incoproprez pe toata. Faina o amestec cu o paleta de silicon . Torn toata compozitia in tava si o coc la treapta 3 , 180 C timp de 35 min. 
ah sa nu uitati de un varf de sare sa puneti :)

Daca vreti sa faceti un blat de cacao inlocuiti o lingura de faina cu una de cacao .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog