marți, 2 mai 2017

Tort cu capsuni

Chair daca primavara acesta a fost capricioasa si am avut zapada in luna aprilie pietele noaste sunt invadate de capsuni din Grecia, Italia sau  mai stiu eu de unde. Unele sunt destul de bunute daca pot spune asa asa ca am fost tentata sa fac un tortulet pentru o ocazie tare draguta pentru familia noastra.


Blat tort
3 oua
3 linguri de zahar
jumate de plic crem ole

Crema
-300 gr samantana
200 gr frisca
150 gr zahar
-1 plic gelatina
-100 gr fructe de padure insa puteti sa renuntati la ele, eu le aveam prin congelator si am zis sa le valorific
-500 gr capsuni(am prit cateva pentru decor din aceasta cantitate)

Mod de preparare

blat: se separa albusul de galbenus, albusul se bate spuma apoise dauga zaharul treptat si galbenusurile, la final praful de crem ole. Se amesteca usor si se pune in tava de tort. diametru 18 cm. Se da la cuptorulincins in prealabil pentru 20-30 min.
Cand este gata se scoate din cuptor si se lasa sa se raceasca apoi se taie in doua.

Crema
Smantana se amesteca cu zaharul, fructele de padure cu o lingura de zahar , gelatina se hidrateaza.
Amestecam smantana cu gelatina topita pe baie de abur  si frisca batuta pastram cateva linguri pentru decor restul il amestecam cu  fructele de padure  sau capsuni( in crema taiate cubulete si amestecate cu zahar). Asezam blatul in inelul de tort punem putina crem apoi asezam de jur imprejur felii de capsuni apoi punem crema pentru blatul din mijloc il inlocuim cu felii de capsuni, iarasi crema la final punem blatul. Blatul in acoperim cu un strat mic de crema . Pentru decor lasati fantezia ...eu atat am avut la acel moment.
Se da pentru 2 ore la frigider .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog