marți, 26 iunie 2012

Vita cu piper verde si sos de smantana/ Beef with green pepper and cream sauce

Este cea mai buna vita pe care am gatit-o pana acum si cea mai rapida reteta,  a fost un adevarat deliciu si cu siguranta o sa repet ori de cate ori am ocazia aceasta reteta. 
Reteta este inspirata de pe e-retete.ro si ai multumesc Ionei ca posteaza asemenea bunatati culinare.


La intrebarea Lianei mi-am adus aminte ca uitasem sa specific ceva foarte important la o carne de vita preparata si anume fragezimea ei, deci vreu sa va zic ca a fost foarte frageda carnea chiar si eu m-am mirat, sincera sa fiu nu credeam ca asa de repede gatita carnea poate fi atat de buna...







Ingrediente 
pentru 2 persoane                                                                            For 2 people
~ 500 gr carne de vita                                                          ~ 500 g beef
-1 ceapa                                                                               1 onion
-100 ml supa de vita(eu am folosit concentrat)                       100 Ml beef stock (I used concentrate)
-3-4 linguri smantana dulce pentru gatit                                  3 To 4 tablespoons heavy cream for cooking
-3 linguri vin rosu/alb                                                             3 Tablespoons red wine / white
-1 lingurita rasa mustar                                                          1 Teaspoon mustard
-1 lingura de piper verde boabe in saramura                          1 Tablespoon green pepper berries in brine
-2 linguri ulei                                                                        -2 Tablespoons oil
-sare                                                                                    salt

Mod de preparare


Carnea de vita se taie perpendicular pe fibra, se incinge uleiul in tigaie si se prajesc feliile cate 2-3 minute pe fiecare parte, la foc mare. Se scoate carnea pe o farfurie se acopera cu o folie de aluminiu sa se mentina calda si sa se distribuie sucurile.


In aceeasi tigaie se pune ceapa tocata marunt si se caleste la foc mediu pana cand devine sticolasa dupa care se adauga vinul si supa de vita si se lasa sa fiarba 1 minut. Dupa care se adauga smantana, mustarul si piperul boabe( fara zeama din borcan) si se lasa sa mai fiarba inca 1 minut , se condimenteaza cu sare si piper. Se adauga si carnea cu zeama lasata in farfurie se lasa sa dea cateva clocote si se serveste. Eu am avut ca garnitura cartofi natur.



3 comentarii:

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog