marți, 27 octombrie 2015

Tort cu iaurt si fructe de padure


Saptamana trecuta am dar examenul de cofetar, si am reusit ca imi aduc pasiunea pentru dulce la standarul de cunoscatoare cu diploma :)) Un curs la care nu pot sa ma laud ca am invatat multe dar unde am cunoscut oameni frumosi de la care am avut ce invata. 
Pentru examen am ales sa fac un tort cu iart si fructe de padure, iar cum am fost intrebata si de reteta am spus sa o postez ca sa fie mai simplu pentru toata lumea.


Ingrediente
pentru 2 kg
-4 oua
-4 linguri faian
-4 linguri zahar

crema
-200 gr iaurt
-200 ml frisca
-70 gr zahar
-100 gr fructe de padure congelate
-10 gr gelatina

sirop
-100 ml apa
-100 gr zahar
-esenta de vanilie

Mod de preparare

blat urmati pasii de aici 
Crema: se amesteca zaharul cu iaurtul si se lasa deoparte. Frisca se mixeaza, iar gelatina se hidrateaza cu 100 ml apa. Se scot fructele din congelator se lasa sa se dezghete partial, se scurg de suc. Gelatina se topeste pe baie de abur se amesteca putin iaurt cu gelatina apoi cu toata cantitatea, cu frisca iar la final cu fructele de padure.

Blatul se taie in trei se insiropeaza( tampeaza) se pune jumate din cantitatea de crema, blat, sirop, crema, blat, sirop. Se da la frigider pentr 2 ore. Apoi se orneaza dupa preferinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog