joi, 22 ianuarie 2015

Tort de morcov

Am devenit o adevarata fana a retetelor Olgutei care le gasiti pe http://pastry-workshop.com/
Acest tort l-am incercat din dorinta de a face ceva dulce altfel decat fac eu traditional, am vrut un tort rafinat dar si simplu in acelas timp, un tort care sa aibe arome si gust diferit. Si am reusit, totodata am simplificat putin reteta iar la crema am folosit dor branzica si zahar.
O bunatate de tort






 singura poza facuta la lumina zilei :))



Ingrediente
- 3 oua
-200 ml ulei
- 280 gr zahar
-1 lingurita extract de vanilie
-1 lingurita coaja de portocala
-280 gr faina
-1 lingurita pudra scortisoara
-1 lingurita bicarbonat de sodiu
-1 1/2 lingurita praf de copt
-200 gr morcov ras
-100 gr nuca de cocos
-70 gr nuca
-200 gr ananas eu nu am pus ca am uitat :))

Crema
1 kg branza de vaci am folosit fara sa fac reclama din aia la galeatusa de la Lidl
-200 gr zahar pudra

Mod de preparare

Cereneti faina cu bucarbonatul , praful de copt si scorsioara.
Mixati ouale cu zaharul, uleiul, coaja de portocale si esenta pana cand isi dubleaza volumul , dupa care incorporati faina. Incorporati nuca de cocos, nuca si ananasul maruntit asta daca nu uitati ca mine. Turnati totul in doua tavi de 18 cm sau cum am facut eu intr-o tava de 22 cm si coaceti 45 min. dar e bine sa faceti testul dupa 30 min in cazul in care e copt sa il scoateti sa nu se usuce blatul prea tare.
Dupa ce sa tacit taiati blatul in doua daca ati copt in doua tavi sau in trei cum a fost cazul meu. Crem e simpla de tom am amestecat branza cu zaharul bine apoi am umplut blaturile.


Un tort extrem se simplu si extrem de bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog