marți, 11 august 2015

Tort/prajitura Chocolate Sponge

Astazi am costatat ca nu am postat aceasta reteta desi o am facuta cu ceva timp in urma. Mi-a cerut cineva retea si cautand-o prin blog hopa ca nu este. Deci reteta e simpla, luata din revista Decorarea prajiturilor nr.1

Ingrediente
 pentru o tava 18 cm diametru desi in revista scrie 20 daca aveti faina cu agent de crestere cum e stipulat in reteta din revista nu mai puneti praful de copt!

-225 gr unt
-225 gr zahar pudra
-4 oua medii
-175 gr faina
-1 lingurita praf de copt
-50 gr pudra cacao
- 1 lingura apa calduta

Mod de preparare

Cuptorul se preincalzeste la 180 C.
Intr-un bol se bate untul la temperatura camerei cu zaharul pana obtinem o crema pufoasa. Se incorporeaza oulae cate unul amestecand dupa fiecare.
cacaoa se amesteca cu faina si praful de copt. Se toarna jumate din cantitate peste unt se amesteca apoi cealanta jumatate. Daca amestecu pare uscat se adauga lingura de apa calduta. Se toarna compozitia in tava se niveleaza si se coace 20 min -25min. Se face testul cu scobitoarea.

Am uns cu crema de fineti blatul si am ornat cu capsuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog