vineri, 7 martie 2014

Chec cu ciocolata

Pot sa va spun din toata inima ca am facut cel mai bun chec de pana acum si cel mai simplu de realizat iar aceast lucru trebuie sa ai multumesc blogului www.dulciurifeldefel.ro. Miha dupa cum ti-am spus m-am indragostit de acest chec. L-am realizat acum exact o luna insa abea astazi am reusit sa postez reteta. Nu va mai spun ca am retete care asteapta a fi postate de la Craciun:)) 
 Pentru realizarea acestei minunatii aveti nevoie de:








2 oua
100 g zahar
125 ml ulei
200 ml lapte
50 g cacao
250 g faina
1 praf de copt
esenta de rom
3 linguri dulceata a folisit Miha , eu am pus gem de mere insa nu era foarte gros

pentru glazura
100 gr ciocolata alba
-50 gr unt
-50 ml lapte

Mod de preparare

Ouale se bat cu un varf de sare apoi se adauga zaharul si se mixeaza pana cand asi dubleaza volumul, dupa care turnam uleeiul, laptele si esenta. Separat amestecam faina cu cacao si praf de copt apoi o incorporam in compozie amestecam usor , iar la final punem dulceata.

Turnam compozita intr-o tava si dam la cuptorul incins in prealabil la treapta 3 in caazul meu pentr 30 -35 min. 
Dupa ce s-a racit se toarna glazura: am topit ciocolata apoi am adaugat laptele si untul.

2 comentarii:

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog