luni, 11 ianuarie 2016

Cocktail cu creveti cu ananas si legume



 De Revelion am ales sa avem un meniu, in mare, bazat pe peste; am reusit destul de bine zic eu sa imbin aromele si au fost apreciate in masura. Asa ca va inpartasesc si voua un cocktail simplu de realizat destul de fresh si un starter care va face senzatie la orice masa festiva. Daca aveti cupe steciale nu ezitati sa le folosti, eu nu am avut si am folist pahare cu picior simple pentru vin.

Ingredinte
pentru 7 portii
-200 gr creveti prefierti
-1 castravete fabio
-1 ardei gras mare ~200 gr
-1 conserva porumb 
- o mana foi rucola
-1 conserva ananas
 pentru sos care nu se vede in poza ca am uitatsa ai fac poza in vasele speciale( fiecare si-a pus sos dupa preferinta)
-4 linguri iaurt
- 3 linguri maioneza de casa
-1 lingurita de mustar dijon 

Mod de preparare

Castravetele se curata de coaja si se taie cubulete mici la fel si ardeiul gras. Crevetii se itag intr-o tigaie cu putin unt si 2 linguri de min nu mai mult de 2 min.
Se aseaza in pahar castravete, ardei gras, porum, foi rucola, ananas si creveti. Inainte de servire rurnati sosul sau cum am procedat eu am servit separat si fiecare a pus cat sos a dosrit.

Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog