sâmbătă, 10 octombrie 2015

Pastrama de oaie

 Imi place carnea de oaie daca e gatita bine, iar de la un timp o gatesc des.  Chiar daca acasa la mine se gateste altfel iar carnea marinata si pusa pe bete lungi se numeste shashlik, cunoscatorii stiu  :) , aici am constatat ca metoda de preparare e aproape la fel doar ca difera unele ingrediente si modul de frigere ( la gratar). Eu am combinat metoda de prepara am inlocut vinul cu brea care fragezeste mai bine carnea, acasa se marineaza in vin, si am gatit la tigaie ca mi se pare mai rapid si mai putin fum in casa. Daca aveti posibilitatea sa gatiti afara la un gratar adevarat nu ezitati sa o faceti,

Ingrediente
- bucati carne de oaie( pulpa sau ce bucati aveti fara oase)
-bere
-corinadru macinat
-usturoi 
-sare, piper
-cimbru
-busuoic verde daca aveti daca nu uscat
( nu am masurat cantitatile asa ca va sfatiu sa puneti cate putin din fiecare dupa ochi si gust)
- ceapa
Mod de preparare

Tin sa va anunt ca sa obtineti o pastrama frageda e bine sa o lasati la macerat cel putin 24 ore si cel mult 48.

Se taie carnea bucati potrivite de cca. un deget grosime. Intrun vas se face marinada, se amesteca corinadru, busuiocul, sare, piperul, cimbrul, ceapa taiata felii si usturoiul zdrobit. Se pune carnea se acopera vasul si se da la frigider. Daca marinada nu acopera toata carnea trebuie ca dupa 12 ore sa amestecati prin carne.


Se incinge o tigaie cu putin ulei se pune carnea si se prajeste sub capac. Carnea va lasa din berea absorbita in timpul marinarii apoi se va praji. 

Un deliciu servit alaturi de o salata. Noi am facut o salata cu rosii si rucola.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog