joi, 11 decembrie 2014

tort cu crema de portocale si blat ciocolatos( Tort Sf. Nicolae)

Va spun sincer ca e un tort pe placul meu, blat cu gust intent de ciocolata si crema fina cu aroma de portocala, ce poate fi ai bun?

Blatul in sine e de la o reteta de chec care mi-a placut atat de mult incat am zis ca neaparat trebuie sa il incerc si la un tort. Rezultatul a fost cel asteptat, adica a disparut rapid:)








Ingredinte
pentru tort eu am dublat cantitatea 
deci in loc de 2 oua am folosit 4 si tot asa
2 oua
100 g zahar125 ml ulei200 ml lapte50 g cacao250 g faina1 praf de coptesenta de rom3 linguri dulceata 


crema
-200 ml frisca
-400 ml lapte
-2 oua
-1 lingura si jumate de amidon
-sucul de la 3 portocale
-200 gr zahar
-2 gelatine

1 portocala felii 

Mod de preparare

Ouale se bat cu un varf de sare apoi se adauga zaharul si se mixeaza pana cand asi dubleaza volumul, dupa care turnam uleeiul, laptele si esenta. Separat amestecam faina cu cacao si praf de copt apoi o incorporam in compozie amestecam usor , iar la final punem dulceata.
Se coace in doua transe.

crema
se mixeaza galbenusurile cu zaharul pana se albesc, se aduga amidonul apoi cate putin lapte seamesteca bine si se pune pe foc amestecand in continuu pana se ingroase crema. Se lasa la racit si se adauga zeama de portocale. Frisca se mixeaza pana cand se intareste apoi se pune peste crema racita,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog