vineri, 10 aprilie 2015

Rosii umplute cu carne si legume

Va doresc dragilor sa aveti un Paste linistit si frumos alaturi de familie si cei dragi!

Se apropie sarbatoare Invierii, cred ca in casele voastre miroase a cozonaci si pasca . 
Cum in postarile anterioare v/am ademenit cu cateva retete de cozonac am zis ca astazisa va prezint varinata mea de rosii umplute, asa ca sa va aduc vara in casa. Da, stiu nu este sezonul lor si eu le-am pregatit vara trecuta, dar cum s-au adunat atat de multe retete am zis sa o iau de la un capat.



Ingrediente
-5 rosii
-400 gr carne tocata
-1 ceapa
-1 morcov mare
-1 dovlecel
-150 gr suc de rosii
-2 linguri bulion
-100 ml apa
-sare, piper
-oregano
-2 linguri parmezan pentru servit
-1 legatura ceapa verde
-2 linguri marar tocat
-2 linguri patrunjel tocat

Mod de preparare

Se spala rosiile si se taie un capacel, cu ajutorul unei linguri se scobeste interiorul dar atentie sa nu le spargeti. se lasa la scurs de zeama cu gura in jos.
Se curatat legumele, ceapa se taie cubulete, morcovul si dovlecelul se dau prin razatoare.
Se incinge intr-o tigaie 2 linguri de ulei si se pune ceapa la inabusit, cand s-a inmuiat se pune carnea tocata si se amesteca, se adauga legumele se pune apa si se lasa sa se inabuse cu capac 10 min. la foc mic. 
Se pune bulionul, sare, piper, oregano si verdeturile tocate si se ia de pe foc.

 Se amesteca bine.
Cu acesta se umplu rosiile se aseaza intr-un vas se toarna sucul de rosii se se dau la cuptor pentru 30 min.

Cand sunt gata se orneaza cu parmezan ras








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog