luni, 11 ianuarie 2016

Crap la cuptor cu sos de rosii

Chiar daca am preparat asemenea reteta intr-un mod asemanator de data acesta am simplificat reteta pentru mine:) si am renuntat la ceva ingredinte si spre surprinderea mea a iesit mai bun decat alte incercari. Asa dar si simplitatea poate da un gust bun daca folosesti ingredinte de caliatate.

Ingredinte
-1 crap 2-3 kg
-1 concerva rosii intregi am folist eu Sun Food
-sare, piper
-1 lingura cimbru
-1 lamaie
-5 catei de usturoi
-patrunjel pentru fnal

Mod de preparare

Pestele se curata  se taie felii sau dupa dorinta fiecaruia, se poate lasa si intreg si se indulceste cu care se stropeste cu zeama de la lamie si se lasa jumate de ora la frigider  pentru a se marina putin. Intre timp zrobim rosiile la mixerul vertical sa iasa o pasta amestecam cu cimbru si usturoiul zdrobit. Incingem cuptorul la 180 C scoatem tava si turnam sosul de rosii peste peste si punem si cativa catei intregi zdrobiti putin. Se da la cuptor pentru 35 min. sau 45 daca nu este facut.
La final se serveste alaturi de mamaliguta sau fara :)cu legume la gratar,  cu patrunjel verde deasupa. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog