vineri, 22 mai 2015

Coaste de porc cu sos de leurda

Anul acesta am facut pentru prima data leurda si am fost tare incantata de gustul acesteia. Eu nu prea consum usturoi in sare cruda din cauya unor probleme de sanatate insa leurda mi-a oferit ocazia sa imi satisfac papilele gustative fara a avea arsuri. Pentru cei care nu au gustat vre-o data leudra va pot spune ca seamana la gust foarte mult cu usturoiul.
Am pregatit din ea un sos foarte simplu si minunat alaturi de coastele de porc.


Ingredinte
-700 gr coaste de porc bucata intreaga
-2-3 linguri  sos barbeque sau faceti un sos din 2 linguri suc de rosii mai concentrat cu 2 catei de usturoi rasi, 1 ceapa mica razuita, putin condiment picant si jumate de lingurita otet balsamic
-sos de soia 1 lingura
-piper
-jumate de pahar de bere

sos de leurda
-1 legatura de leurda
-3 linguri ulei de masline

Mod de preparare

Carnea se unge cu sosul barbeque se stropeste cu sos de soia si se condimenteaza cu putin piper. Se lasa sa se odihneasca 30 min. apoi se pune la cuptorul incins la treapta 4 sau 220 C acoperit vasul cu hartie de copt sau un capac timp de 40 min. Apoi se scaoate foaia se se mai domoleste focul la 180 si se mai lasa inca 15-20 min.
Daca in timpul coacerii vi se pare ca se arde carnea mai sropit-o cu putina bere.

Sosul se face foarte simplu. Se spala bine leurda se taie si se pune la robot cu 3-4 linguri de ulei. Se mixeaza de cateva ori pana se obtine un sos. Se serveste alaturi de carne. Eu in lipsa de inspiratie am facut niste cartifi fierti. DAR voi cu siguranta o sa fiti mai inventivi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog