joi, 4 decembrie 2014

delicat de casa( legume deshidratate)

Postez cu mare intarziere acesta reteta insa am vrut sa vad daca rezista catva luni legumele fara sare. Da, rezista si inca foarte bine. Sunt extrem de multumita si mindra de mine ca am avut curajul sa fac ceea de obicei cumparam cu multe E-uri la plic. Dar de cand a aparut minunea in viata mea am mai multa grija la ceea ce mancam. Asa ca va inpartasesc si voua reteta mea, simpla de altfel.

Ingrediente
cantitatile sunt in functie de preferintele fiecaruia la legume si puteti folosi si alte legume desigur.
-3 morcovi mari
-1 telina mica
-2 radacini patrunjel
-1 radacina mare pastarnac
-5 rosii la care am folosit doar coaja
-1 legatura marar
-2 cepe
-1 legatura patrunjel

Mod de preparare

Am spalat foarte bine legumele apoi le-am curatat de coaja. Cu ajutorul cutitului economic am taiat fasii subtiri pe care le-am asezat in tava pe hartie de copt. Rosiile le-am taiat coaja pe care am uscat-o, iar ceapa felii .


 Am uscat legumele la cutor cu temperatura cea mai mica si cu  usa intredescisa timp de 1 ora , 1 si 30 min. cand sunt uscate bine si racite le-am dat la robot.

Sunt minunate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog