sâmbătă, 21 februarie 2015

salata de cartofi cu capere

Reteta am vazut-o la o emisiune culinara si mi s-a parut foarte interesanta, si cum eu ador caperele am si pus in practica reteta imediat. De atunci am repetat de cateva ori acesta salata care merge foarte bine si ca garnitura la carnita sau caracatita cum era servita la emiunea data.

Ingreiente
- 1 kg gr cartofi
-1 ceapa mica rosie
-1 mana de capere
-1-2 castraveti la otet
-1 lingura mustar cu boabe
-1 legatura mica de patrunjel
-ulei

Mod de preparare

Cartofii se fierb in coaja cu sare dupa care se curata si se taie cuburi. Ceapa si castravetele, patrunjelul se taie marunt. Intr-un bol se pun toate ingredientele si se ameseca .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog