marți, 27 octombrie 2015

cheesecake cu dovleac

Nu pot sa afirm ca sunt fana dovleac, chiar din contra, nu imi place , insa am zis sa mai fac o incercare,poate cine stie imi schimb parerea. A reusit cu succes de data acesta, ca
maria sa leacul sa ma convinga ca se poate si in cazul meu sa il plac. Asa dar pentru a face aceasta bunatate de toamna aveti nevoie de:




-500 gr dovleac copt
-1 kg branza de vaci am folosit de la Lidl la galetusa
- 4 oua
-1 lingura faina
-150 gr zahar
-3 pachete biscuiti tasimo sau orice fel de biscuti digestivi ~ 250 gr
- 120 gr unt


Mod de preparare

Se pun in robotul de bucatarie biscuitii se mixeaza de cateva ori pana se fac praf apoi se pune untul rece taiar cubulete se mixeaxa pana se leaga o compozitie. Se rastoarna in vasul de copt si se tapeteaza fundul si peretii. Se da la cuptor pentru ~ 10 min la 150 C.

Intr-un vas amestecam branza cu zaharul pana se topeste zaharul apoi punem oaule cate unul si mixam bine dupa fiecare, faina iar la final dovleacul pasat la robot. Se amesteca si se toarna peste crusta de biscuti. Se da la cuptor pentru 1 ora si 15 min apoi oprim cuptorul si il mai lasam cu us intredeschisa pana se raceste apoi dam la frigider peste noapte.

Eu am decorat cu ciocolata topita cu putina frisca dar puteti sa il serviti si simplu. O bunatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog