vineri, 26 iunie 2015

Crap la cuptor cu sos de rosii


Iubim pestele si il gatesc cat de des am ocazia. Cel mai mult imi place caras si crap prajit recunosc, dar nu ma dau in laturi si la alte metode de preparare. Astazi va propun o reteta care cu siguranta o faceti si voi acasa iar de nu va invit sa o incercati.




Ingrediente
- 2 bucati crap de~ 1 kg
-2 cepe mari
-2 morcovi mari
-5 catei de usturoi
- zeama de a o lamaie
-1 coserva rosii taiate de la Sun Food( chair sunt extraordinare)
-sare, piper

Mod de preparare

Crapul se curata de solzi si intestine se spala si se usuca de apa cu prosoape de hartie. Se indulceste cu sare si se lasa deoparte pana pregatim legumele. 

Ceapa se curata si se taie solzisori iar morcovul rondele. Se pune intr-o tava putin ulei se aseaza ceapa, morcovul se pune pestele intreg sau bucati( eu am pus unul intreg si unul bucati, prefer vatianta bucati) se condimenteaza cu piper si se toarna rosiile amestecate cu usturoi zdrobit, si zema de lamie , puneti pentru inceput doar de la jumare iar cand e aproape gata gustati daca e prea dulce sosul mai puteti adauga zeama de lamaie. 

Se da la cuptorul incins timp de 35 min.
Am servit alaturi de mamaliguta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog