miercuri, 28 octombrie 2015

mini pateuri cu dovleac copt

Ce faceti cand vreti ceva bun rapid si mai putin sanatos:))? Eu recurg la metoda lenea vrea ceva dulce adica dezghet o foaie de foietaj si fac un amestec de ceva ce am prin frigider, dau la cuptor si gata. De data aceasta am avut ramas putin dovleac copt de la cheesecake cu dovleac, am amestecat cu putin zahar, am taiat fasii foietajul , l-am umplut si dat la cutorul incins la 220 C pentru 20 min sau pana cand se rumenesc frumos. Nu uitai sa ungeti bucatile cu ou batut inainte de a le da la cuptor si putin susan deasupra. Pozele vorbesc de la sine asa ca nu cred ca e necesar prea multe explicatii.

 Ingredientele ar fi:
-1 pachet foietaj
-100 gr dovleac copt
-2 linguri zahar
-1 ou
-susan 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog