joi, 11 decembrie 2014

piept de pui la cuptor sau pastrama

o metoda foarte buna de a gati un piept de pui, care poate inlocui cu succes mezelurile  din comert sau care il puteti folosi ca si mancare de baza.




Ingrediente
-1 piept de pui
-sos de soia 2 linguri am folosit eu
- sos de busuioc pentru ca imi place aroma(cateva frunze bucuioc verde plus ustutoi 2 catei si o lingura ulei de masline)
-un praf de boia iute
-piper


Mod de preparare
Am amestecat toate condimentele si am uns bine pipetul de pui pe toate partile , l-am pus intr-un vas acoperit si l-am dat la frigider peste noapte dar il puteti lasa doar cateva ore. A doua zi am incins cuptorul am gegat bine pieptul de pui am pus un paharel de vin:) si la cuptor cu el penttru cca. 35 min.

L-am servit alaturi de cartofi la cuptor.)

Cand e rece se taie perfect si il puteti folosi ca aperitic sau numai bun la pachet.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog