miercuri, 16 aprilie 2014

Pulpa de oaie (marinata)la cuptor

Chiar daca aceasta reteta am facut-o cu ceva timp in urma se potriveste de minune cu momentul in care e postat pe blog. Se apropie sarbatoarile pascale si chiar daca gospodinele si-au facut deja meniul de sarbatoare, eu vin cu o reteta care aduce aroma acesei sarbatori.







Ingrediente
-1 pulpa de oaie( a avut 1 an oita noastra:))
pentru marinada am folosit
-apa minerala cat sa acopere pulpa
- zeama de la 2 lamai mici plus -1 lamaie felii
-2 ceape mari
- 1 crenguta rozmarin de la mama lui de acasa:)
-4 catei de usturoi
-3 cregute bazilic uscat ai zice la mine acasa, nu e busuioc dar are miros asemanator in lipsa puteti folosi busuioc uscat
-piper
-sare

Mod de preparare
 Marinarea carnii dureaza trei zile la frigider in care am grija sa intorc carnea asta in cazul in care nu sta in marinada.
Se amesteca toate ingredientele , ceapa se taie fideluta si se pune carnea. In momentul in care o punem la cuptor oscoatem din marinada o asezam in tava turnam foarte puin din marinada o stropim cu ulei si o dam la cuptor la foc mediu pentru doua ore, la ora eu  am intors carnea pe partea cealanta si am stropit-o cu zeama din tava.


 Cu 40 min. inainte de a fi gata friptura am pus niste cartofi linga carne.
In final am obtinut o cane foarte frageda:) yamy.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog