luni, 12 octombrie 2015

Hamberger de casa

Ce sa mai trebuie sa recunosc, imi place fast-food-ul , dar daca e facut acasa si mai bine. Evit cat de mult pot genul dar mai poposesc din cand in cand si pe acolo. De data acesta am zis sa incerc sa fac in casa un hamburger si spre uimirea mea am fost suprinsa de rezultat si dupa spusele sotului sunt mai buni decat la Mc. Buun...cum sa nu ma bucur?
Reteta e simpla si am junglat cu cateva condimente care le aveam la indemana si puse toate din ochi, iar la prima chiftea de proba am mai adaugat daca e necesar. De data aceasta am nimerit din prima gustul :)





Ingrediente
~ 1 kg carne porc muschi
~600 gr carne vita
-1 lingura sos worcester
--lingura sos soia
-cimbru
-piper si foarte putin sare ca are sosul de soia suficient
-1 ceapa mica data prin razatoare si doi catei de usturoi la fel rasi
-3 linguri de ketchup
-1 ou

au iesit 9 chiftele de hamburgeri destul de maricele 

-chifle cumparate de data aceasta
-2 castraveti
-2-3 rosii
-ketchup
-salata daca aveti
-ceapa daca vreti :)

Mod de preparare

Am tocat carnea de porc si de vita apoi am amestecat-o cu ceapa rasa , sosurile, ketchup cimbrul, oul. Am lasat sa se odihneasca amestecul la rece pentru !1 ora. Cu ajutorul unei forme rotunde am dat forma chiftelei, dar puteti face si cu mana daca nu aveti.  Am incins un gratar bine si am pus o bucata de harte de copt( asa am vazut ca procedeaza Adi Hardean si bine mai face , e pentru a nu se arde sucurile, am urmat si eu exemplul)si am pus chifteaua. Am rumenit-o frumos pe ambele parti.



Am pus si chiflele taiate pe din doua pe gratar cu fata in jos sa se incalzeasca apoi carnea peste, rosii, castraverti felii, (ceapa si salata daca aveti), ketchup si fuguta le mancati ca tare bune mai sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog