duminică, 1 iulie 2012

Frigarui de pui marinate in iaurt

O reteta care trebuie sa o incercati....






Ingrediente
-1 piept de pui
-300 gr iaurt
-2 catei de usturoi
-curry
-boia dulce
-piper alb
-sare

Mod de preparare
Pieptul de pui se portioneaza bucati egale pentru frigarui.
Se amesteca iaurtul cu cu usturoiul pisat, curry si boia(eu am pus la ochi aproximativ o lingurita rasa)  sare si piper in acest amestec se pune pipetul de pui si se da la frigider minim o ora.

 Dupa care se aseaza carnea pe bete de frigaruii si se pun pe gratar , eu le-am facut la cuptor la flacara de sus asezate direct pe gratarul cuptorului iar de desubt am pus o tava.

Sunt gata cand se rumenesc usor la cuptor a durat ~ 20 min. Sunt foarte bune si foarte frageda carnea.




2 comentarii:

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog