joi, 22 ianuarie 2015

Budinca de paine

Aceasta reteta o am de ceva timp in vizor in plus ca o vazusem la tv si era atat de apreciata pentru niste ingrediente atat de simple si banale. Asa ca am incercat si eu reteta daca tot aveam ceva paine veche prin casa. Am cautat multe retete asemaatoare insa pana la urma am adaptat eu si in final am reusit o bunatate de budinca de paine.





Ingrediente
-o paine veche de vatra am folosit eu
-700 ml lapte
-150 gr zahar
- mersioare uscate
-4 oua mari
-esenta de vanilie sau zahar vanilat 2 pliculete
-unt

Mod de preparare

Paine de taie felii sau bucati cum puteti, la mine am fost mai mult cuburi. In reteta zice sa ungi fiecare felie cu unt dar cei drept mie mi s-a parut prea multe grasimi asa ca am sarit partea asta si am asezat bucatele de unt peste paine si am uns tava biine cu unt. Am batut oulele cu zahar apoi am pus laptele si esenta. Peste paine am aruncat niste merisoare apoi am turnat laptele am indesat bine feliile in lapte si am lasat 20 min sa se odihneasca toata treaba asta. Am incins cuptorul la 180 gr si am dat budinca la cuptor pana sa rumenit frumos.

Ca sa nu va bateti capul prea tare cu cantitati asa cum nu am facut nici eu la paine care o folositi pregatiti un minim de lapte si oua iar daca dupa ce turnati compozitie e prea putin lapte adica mai putin de jumatate de tava lapte mai adaugati putin lapte cu oua sa fie peste jumate de tava.

Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog