duminică, 20 septembrie 2015

Rulouri din cotlet de porc cu sos pesto

Am gasit cel mai bun mod de a prepara un cotlet de porc, nu sunt mare fana a acestei parti , mi se pare seaca si se usuca daca nu esti prea atent atunci cand o gatesti. Ei bine am facut niste rulori suculente si care se gatesc destul de rapid.

Ingredinete


-3 cotlete porc cu sau fara os
-2 linguri sos pesto facut in casa ( usturoi 1 catel, 1 mana de busuioc proaspat, ulei de masline 2 linguri, 1 lingurita parmezan ras, sare)
-sare, piper
-ulei

Mod de preparare
Se indeparteaza osul daca este cazul si cu ajutorul unui ciocan de bucatarie se bate bine carnea. Se unge suprafata cu sos pesto si se ruleaza. Se condimenteaza si exterior cu sare si piper.


 Se incinge o togaie cu putin ulei se prajesc pe toate partile rulourile pana capata o culoare apoi se transfera intr-un vas yena si se dau la cuptor acoperite cu folie tim de 15 min. 
Se servesc calde alaturi de ce garnitura doriti voi, eu am facut legume la gratar.
Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog