joi, 28 mai 2015

Ciorba de legume cu zdrente din oua de prepelita

Ca sa nu mint cred  ca am mancat oua de prepelita o data sau cel mult de doua ori si nu dintr-un motiv anume nu am mai cumparat pur si simplu nu imi sar in mana :)) daca pot spune asa. Gina Bradea de la www.pofta-buna.com are un proiect tare dragur Traditii si gastronomie romaneasca de care v-am povestit si in postarile anterioare, doar ca de data aceasta datorita Fermei de prepelite japoneze din Fundeni  si anume a domnului Mihai Dumitru am ocazia impreuna cu inca 20 de bloggeri sa gatesc retete traditionale romanesti cu oua de prepelite. 
Ce pot sa va spun ca sunt o bunatate am facut deja trei retete si nu ma opresc aici ca am de unde ...120 au fost :).
Daca vreti sa gatiti si voi cu oua Gina a organizat un concurs pentru cititori cu premii de la Ferma  de prepelite japoneze Fundeni


Pentru prima reteta am folosit urmatoarele ingrediente:
-2 morcovi
-1 radacina patrunjel
-1 felie potrivita de telina
-1 dovlecel
-1 ardei gras
-200 ml suc de rosii
-apa 2,5 litri
-1 legatura patrunjel
-jumate legatura leustean
-8 oua de prepalita
-sare
-bors

Mod de preparare

Legumele se curata de coaja si se spala, dupa care se taie cuburi. Intr-o oala se pune putin ulei si se inabuse legumele cateva minute. Puteti omite acesta etapa si sa puneti direct apa si legumele la fiert. 


Cand sunt gata se pune sucul de rosii sau rosii pasate daca aveti, bosul fiert in prealabil cu putin cimbru si sare, separat se bat ca pentru ompleta ouale apoi se toarna in fir subtire peste ciorba. Se lasa sa dea cateva clocote , se pune zarzavatul tocat si se ia de pe foc.

Simplu si bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog