vineri, 6 iulie 2012

Placinta cu visine

Pentru prima data am facut foi de casa pentru placinta...deci mi-am luat inima-n dinti si am zis ca nu se poate sa ma faca pe mine niste foi de placinta...asa ca am facut foile si surpriza mare ...nu e asa de greu sa faci ...ce e drept am asistat mult la tehnica asta, am experinta cu privitul :))...  iata si rezulatul




Ingrediente
aluat:
-faina
-200 ml apa

Umplutura
~400 gr visine fara samburi
-zahar

Mod de preparare
Se face un aluat de placinta obisnuit si se lasa sa se odohneasca 30 min.
Tehnica foilor o gasiti aici si mai multe detalii cum se face  ...

1.Se imparte aluatul in 6. se unge fiecare foaie cu ulei.
2.Se intinde cu sucitorul
3.Se intinde in mana pana cand se obtine o foaie subtire
 4.Se pune compozitia
 5.Se ruleaza de la exterior spre interior 

 6.Se da la cuptor incin 35 min

 

4 comentarii:

  1. sunt printre preferatele mele! o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa te urmez ,nici eu nu am pregatit foi pentru placinta, desi mi-am propus!
    Cele din comert sunt...
    Salvez indicatiile tale !
    Weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ale mele Adnia
    Adina am avut ceva emotii insa neintemeiate...nu am intampinat probleme , sa faci neaparat de casa sunt foarte bune.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog