miercuri, 17 decembrie 2014

Frigarui de porc la cuptor


Am incercat sa fac pentru prima data frigarui de porc la cuptor iar rezultatul ma uimit. Am obtinut o carne frageda suculenta. Asa ca va inpartasesc si voua aceasta reteta.


Ingrediente
-1 kg carne de porc
-4 ardei grasi
-2 lingurite curry
-1/2 lingurita turmenic
-ulei pentru marinat carnea
-1 lingurita cimbru( chiar daca aparent nu se leaga condimentele ca si arome moua ne-a placut aceasta combunatie)
-1/2 lingurita boia de ardei iute sau dulce
-sare si piper

Mod de preparare

Am taiat carnea cuburi potrivite de aceleasi marimi si am amestecat intr-un bol toate condimetele  cu ulei. Am pus carnea peste amestecul obtinut, am masat-o bine:)) si am dat bolul acoperit la frigider pentru o ora sa se patrunda aromele. Apoi am pus carnea pe frigarui alternand o bucata de carne cu o bucata de ardei taiat cub si am asezat totul peste o tava in care am pus apa. Am dat la cutorul incins la treapta 4 si am lasat ~ 35 min. Dar cel mai bine e sa gustati carnea si sa nu o lasati prea mult ca se usuca. La jumatea timpului am intors frigaruile pe partea opusa.

pofta mare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog