marți, 11 iunie 2013

Tort botez Darius Matei

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat pe blog si asta datorita faptului ca in viata noastra a aparut o raza de soare care imi umple mai tot timpul...asta e partea fericita a lucrurilor si partea mai putin fericita dar trecatoare e ca a trebuit sa  aflu cum e sa stai prin spitalele noastre datorita unei raceli serioase.
Dupa doua saptamani in care incercsa postez si eu ceva astazi am reusit sa imi fac putin timp sa atasez pozele la tortuletul lui Darius.
A fost un tort simplu cu mici detalii atat cat mi-a permis timpul.










3 comentarii:

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog