vineri, 30 octombrie 2015

tarta cu bacon si smantana cu crusta de foietaj

Imi plac tartele iar cind sunt in pana de timp, sau pur si simplu nu am chef sa fac foaie de tarta apelez la varinta cea ma simpla si anume la foaia de foietaj cumparata. Cu cateva ingrediente simple poti obtine un rezultat delicios .

Ingrediente
-1 pachet foietaj
-4 oua
-300 gr smantana +2 linguri lapte
-100 gr bacon
-piper
-sare
-50 gr cascaval ras

pentru copii renuntati la bacon si puneti branza rasa cum am facut si eu intr-un colt al tartei

Mod de preparare

Se incinge intr-o tigaie o lingura de ulei si se prajeste baconul taiat. Cand e rumen se scoate din tigaie pe un prosop de hartie. Intr-un vas se bat ouale cu sare si piper se adauga smantana si laptele
Se pune foaia de foietaj  in tava se inteapa pe alocuri se aseaza bucatile de bacon( eu nu am pus pe toata suprafata pentru ca am dat si copilului , iar pe un colt am pus branza rasa apoi am turnat amestecul de ou cu smantana. Am dat totul la cuptorul incins la 200 C pentru 35-40 min.  Compozitia trebuie sa se inchege bine.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog