luni, 7 octombrie 2013

Supa de pui cu taietei de casa

Ce poate fi mai bun decat o supa cu taietei de casa? Nu-i asa ca miroase ca la mama acasa? 
Aceasi provocare marca gustos.ro si Philips Multicooker, care are ca scop sa descopar retetele delicioase ale tuturor mamelor cu noul Philips Multicooker pe Gustos.ro, si cum la mama acasa se  gateste aceasta minunata supa cum se poate sa particip la concurs fara sa o regatesc.





Ingrediente
-1 pui (pieptul de pui nu l-am pus la supa)
-2 marcovi
- 1 radacina patrunjel/pastarnac
-1 felie mai groasa telina
-1 ou
-faina pentru taietei
-sare
-patrunjel verde
-marar verde optional

Mod de preparare
Intai de toate curatam bine puiul, il parlim daca este necesar , il spalam bine si dupa care il portionam. Eu la supa nu am folosit pieptul de pui, era suficienta carne pentru famila mea, dar daca vreti sa faceti mai multa supa puneti si pieptul. Se pune carnea si apa intr-o oala si se da la fiert, am folosit ~ 2,5 l apa. Cand da in clocot se spumeaza apoi adaugam si sare.


Intre timp pregatim si legumele, le curatam , spalam si le taiem dupa preferinta, in cazul meu rondele. 
Se pregatesc si taieteii astfel: intr-o farfurie se pune faina, ou si sare si se amesteca. Trebuie sa obtinem ul aluat cu o consitenta tare dar care sa poata fi intins. Intindem o foaie subtire apoi o portionam fasii. Eu intotdeauna las fasiile sa se usuce un pic apoi tai taieteii.




Cand carnea este pe jumatate gata se pun si legumele la fiert, iar cand legumele sunt facute se pun taieteii, care se lasa sa fiarba cateva min.~ 4 dar eu mereu ai gust. Se ia de pe foc si se adauga patrunjel si marar tocat.


o portie aburinda pentru voi!



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog