vineri, 6 februarie 2015

Spaghete cu creveti si carne de scoici

Chair daca nu am facut eu aceasta reteta ci Roxana cumnata mea, am zis ca neaparat trebuie sa v-o impartasesc si voua. Pe linga simplitatea cu care se prepara e o  nebunie, si cum miroase,,, ah ...ca iar mi se face pofta :)




Chiar daca noi am facut o cantitate uriasa unveva pentru 6 persoane voi va rezumati la cantitatea dorita . puteti scadea cantitatea de creveti .

Ingrediente
-600 gr paste
- 500-600 gr creveti proaspeti
-200 gr carne de scoici am gasit congelata doar chair daca am umblat tot orasul dupa soici propapete
-150 ml vin alb
-ulei de masline cat sa acopere fundul tigaii
-o legatura mica patrunjel
-3 catei de usturoi
-condiment picant dupa gust
-sare

Mod de preparare

Se pun doua oale pe foc cu apa, una pentru paste si in cealata doar o sa  oparim crevetii !  nu trebuie fierti. Cand fierbe apa se pun crevetii in apa si cum se inrozesc se scot intr-o farfurie.


In figaie punem putin ulei de masline, atat cat sa acopere fundul tigaii, si adaugam cateii de usturoi tocati, ai ametim putin prin tigaie si punem canea de scoici, amesteca si adaugam vinul.

 Punem capacul si lasam sa fiarba 2-3 min. dupa care adaugam crevetii dam un clocot, adaugam condimentul picant si luam de pe foc.


 Punem patrunjelul cocat.


Cand fierbe apa adaugam sare si apoi pastele, lasam sa fiarba conform instructiunilor de pe ambalaj. Cand sunt gata se scurg bine de apa si le punem peste creveti . Amestecam bine .

Pofta mare sa aveti, ca noi am avut, ne-a placut si sigur o sa fac si eu reteta!
Multumim dragilor pentru masa si reteta!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ABONEAZATE LA FEED

s-ar putea sa iti placa si

Related Posts with Thumbnails

iubiti frumosul, iubiti-va pe voi si pe cei de linga voi, iubiti sa fiti sanatosi....respectati-va

aboneaztate la acest blog